Orar Aqua gym


Orar Cursuri Inot


Orar Aerobic


Orar Morning Gym


Orar Aerobic Sambata


Explicatii Aerobic si Aqua Gym

 

 


 

Orar Masaj

Orar Luni-Vineri Sambata-Duminica
Interval 09-21 11-16

 

Orar Aqua Gym (cu Vlad)

Orar Luni Marti Miercuri Joi Vineri
07:00-07:50
08:00-08:50
08:30-09:20
09:00-09:50
09:30-10:20
10:00-10:50
18:20-19:10 AQUA GYM (V) AQUA GYM (V)
19:30-20:20

Orar Cursuri Inot (cu Vlad)

Orar Luni Marti Miercuri Joi Vineri
08:30-09-20
11:30-12:20
14:30-15:20
15:30-16:20
16:30-17:20 Copii 8-9 ani Copii 8-9 ani Copii 8-9 ani Copii 8-9 ani Copii 8-9 ani
17:30-18:20 Copii 10-13 ani Copii 10-13 ani Copii 10-13 ani Copii 10-13 ani Copii 10-13 ani
18:20-19:10
19:10-20:00 Grupa Adulti Grupa Adulti

Pentru programari la Aqua Gym sau Cursuri de inot puteti contacta
Kinetoterapeutul si Instructorul de Inot Vlad Cristian la numarul de telefon . 0752 189 049
Pentru mai multe informatii puteti accesa site-ul kinetoterapeutcluj.blogspot.ro


Orar TRX (Andrei)

Orar Luni Marti Miercuri Joi Vineri
20:00-20:50 TRX  TRX
21:00-21:50 TRX TRX CARDIO  TRX

Orar Aerobic (cu Iulia si Emilia)

Orar Luni Marti Miercuri Joi Vineri
17:00-17:50 PILATES BURN (I) LEGS, ABS&ARMS CIRCUIT(I) FUNCTIONAL HIIT (G) PILATES ON THE BALL (I) POWER &FIT SHAPE(A)
18:00-18:50 FUNCTIONAL TRAINING (I) PILATES(I) FULL WORKOUT(G) FUNCTIONAL FIT&FAT (I) TAE BO(A)
19:00-19:50 DANCE STEP (I) BODYPUMP (G) BUT&ABS (G) STEP UP&TONE (I) ZUMBA R FITNESS (A)
20:00-20:50 POWER STEP (G) FIT BODY(G) YOGALATES (I)

Orar Masaj

  • 13:00-17:00 si 17:00-21:00 (Doar pe baza de programare)

Atentie!!! Pentru orice programare la sedintele de masaj timpul maxim de intarziere este de 10 min. Dupa aceasta perioada programarea va fi anulata.

Orar Piscina

  • Luni-Vineri 07:00-21:30 (Accesul in sala se face pana la ora 21:00)
  • Sambata 10:00-17:30 (Accesul in sala se face pana la ora 17:00)
  • Duminica 10:00-17:30 (Accesul in sala se face pana la ora 17:00)

Orar Fitness

  • Luni-Vineri 07:00-22:00 (Accesul in sala se face pana la ora 21:00)
  • Sambata 10:00-18:00 (Accesul in sala se face pana la ora 17:00)
  • Duminica 10:00-18:00 (Accesul in sala se face pana la ora 17:00)

Explicatii Aerobic si Aqua Gym

TRX

TRX-ul este o coarda cu ajutorul careia se efectueaza majoritatea exercitiilor in suspensie. Aceasta coarda este un sistem de parghii intre gravitatie si greutatea corpului, care asigura efectuarea unei multitudini de exercitii in conditii de siguranta pentru dezvoltarea fortei, flexibilitatii si echilibrului. Coarda TRX este recomandata, de asemenea, si in antrenamentele de recuperare medicala.

De asemenea, oricine se poate antrena cu coarda TRX, deoarece se poate controla atat nivelul de rezistenta cat si cel de dificultate. Este un atrenament perfect atat pentru reabilitare cat si pentru un program de fitness intensiv.
Beneficiile antrenemanetului de TRX:
• Dezvolta forta musculara;
• Reduce riscul de accidentari;
• Antreneaza toti muschii corpului;
• Creste flexibilitatea, echilibrul si mobilitatea;
• Dezvolta forta in regim de rezistenta.

ZUMBA FITNESS

Îţi vei modela corpul prin stilul Zumba. Acesta este un dans foarte uşor de realizat lucrând împreună cu nişte gantere uşoare.

RIO INTENSESAMBA

Putere, energie, explozie şi vibraţii ale mişcărilor pe ritmuri exotice, sunt câteva din senzaţiile pe care le veţi experimenta în această clasă.

AFRICAN STYLE

Pe ritmurile Africane, o călătorie printre diferite stiluri de dans. Dansurile provin din Nigeria, Ghana, Angola, Brazilia şi Indiile de Vest.

AEROBIC STYLE

Combinatia perfecta intre aerobicul clasic si cel modern, cu pasi de dans, exercitii energice, muzica cu mult ritm. Este impartit in doua parti: cardio si exercitii executate pe salteluta.

DANCE & FIT STEP

Este o clasă de dance step, doar că în sprijinul tonifierii, toate exerciţiile aferente, inclusiv coregrafia specifică acestei clase, se vor exectua cu gantere cu greutate redusă (max 1 kg).

TEAM FIT EXPRESS

Este un exerciţiu foarte captivant, în care se lucrează împreună cu un partener. Reuneşte elemente precum coordonarea, elemente de viteză şi forţă, coroborate cu multă distracţie. Se lucrează cu greutatea corpului.

FITT BALL

Este un curs de tonifiere executat cu ajutorul mingilor, cu ajutorul lor veti tonifia muschii bratelor, abdomenul, fesierii. Mingile sunt de diferite marimi, pentru diferite inaltimi.Beneficiile sunt; excelent pentru zona dorsala, mentine tonusul muscular, relaxeaza muschii incordati, imbunatateste echilibrul si coordonarea, subtiaza talia, ajuta la arderea accelerata a grasimilor.

BODY BALANCE

Este o clasă compusă dintr-o combinaţie de exerciţii de Pilates, acompaniate de posturi şi exerciţii de respiraţie specifice claselor de Yoga, totodată utilizându-se ganterele. Clasa începe cu un moment de stretching. Astfel se crează un antrenament care eliberează stresul, ajută la dezvoltarea coordonării şi a echilibrului, tonifică musculatura şi vă permite să ardeţi grăsimile şi să vă relaxaţi în acelaşi timp.

KICK & TONE STEP

Este o clasă de aerobic dinamică şi energică şi ajută la creşterea condiţiei fizice şi tonifierea atât membrelor inferioare cât şi superioare. Este o combinaţie între tehnici de arte marţiale, K.O şi aerobic cu ajutorul stepper-ului şi ganterelor. Beneficiile acestei clase sunt: tonifică şi întăreşte musculatura, îmbunătăţeşte viteza braţelor şi picioarelor, ajută la arderea grăsimilor într-un mod rapid şi plăcut.

EXTREMES AQUA

aceasta clasa este foarte energica,cu miscari de tae bo in combinatie cu dans si aerobic.Este indicata pt toate categoriile de varsta atat cat pt femei cat si pentru barbati.

CARDIO STEP

Este similar cu aerobicul, diferenta constand in aparitia step-ului. Exercitiile sunt de tonifiere combinate cu cardio si greutati mici. La acest program lucreaza mult picioarele si fesierul.

TAE BO AMPED

Combinatie cu totul aparte dintre artele martiale si pasi de dans. Un program amuzant si plin de energie. Un antrenament complet ce dezvolta viteza de reactie si concentrare, ardere mare de calorii (900 de kcal).

AQUA GYM

Efectuarea exercitiilor aerobice si fitness in apa deoarece ajuta sa amortizeze socurile tendoanelor si articulatiilor. Arde caloriile si remodeleaza corpul. Executarea diferitelor exercitii face sa lucreze toate grupele musculare, astfel incat sa lucreze intreaga grupa musculara intr-un timp scurt.

AQUA SHAPES

ucreaza si tonifica intreaga musculatura, dezvolta echilibrul si imbunatatesc considerabil capacitatea de coordonare. Datorita intensitatii medii si constante a efortului la care se lucreaza, se vor arde multe calorii. In final, exercitiile de stretching si cele de respiratie vor ajuta la refacerea organismului dupa efort.

XTREME FITNESS

Este un antrenament conceput pentru oricine este pasionat de fitness: barbat sau femeie. Combinatia perfecta fiind: cardio, stil militar de formare. Rezultatele sunt garantate. Antrenamentul este intens, incat modeleaza corpul, defineste musculatura si o tonifica. ardere mare de calorii (800 calorii).

PILATES

Exercitii speciale coordonate cu o buna respiratie si o postura corecta pentru a creste nivelul de fitness. Prin intermediul acestor exercitii se dobandeste un aspect mai suplu, tonifiat al intregului corp si remodeleaza cu precadere zonele care ridica cele mai mari probleme: fese, coapse, abdomen.

ZUMBA EXTREME

Este asemanator cu gimnastica aerobica, doar ca miscarile sunt mult mai libere si pe diferite ritmuri. Sunt compuse din elemente de dans precum: salsa, samba, merengue, raggaetone, dance, etc. Este alta forma de sport, nu e nevoie sa stii pasii de baza, deoarece dansezi liber si vei pleca acasa cu zambetul pe buze.

BELLY DANCE

Este una dintre cele mai vechi forme cunoscute de dans. Este format din radaciniile Orientului Mijlociu. Toate miscarile sunt naturale pt o structura anatomica a femeii. Structura dansului este formata din executarea multor miscari din sold si din partea superioara a corpului. Miscari lente, senzuale, dar si ritmice.

CIRCUIT TRAINING

Este un antrenament complex si intens in care este solicitat intregul lant muscular, aparatul cardiovascular si cel respirator. Este ideal atat pntru tonifiere cat si pentru reducerea stratului adipos.

LEGS BUMS & TUMS

Clasa de aerobic ce solicita prin intermediul exercitiilor efectuate doar musculatura copselor, feselor si abdomenului. Creste tonusul grupelor musculare vizate: coapse, fese si abdomen, ajutand la reducerea tesutului adipos.

STEP UP & TONE

Clasa compusa din pasi de baza caracteristici in combinatie cu exercitii de tonifiere, realizandu-se astfel un antrenament care solicita atat componenta cardiovasculara a organismului , dar si musculatura membrelor inferioare, superioare si coordonarea.

CARDIO STRENGTH

O clasa care combina exercitii cardio cu exercitii de forta, solicitand atat aparatul cardiovascular cat si intregul lant muscular. Este o clasa ideala pentru cei care doresc sa se tonifice si/sau sa piarda in greutate.

FAT BURNING

Este o clasa dinamica compusa atat din exercitii cardio cat si statice. Insa pe tot parcursul antrenamentului sunt nelipsite ganterele, astfel incat se dezvolta armonios musculatura membrelor superioare iar grasimile asimilate in corp se ard mult mai rapid.

YOGALATES

Este o clasa compusa dintr-o combinatie de exercitii de Pilates acompaniate de posturi si exercitii de respiratie specifice claselor de Yoga. Astfel se creaza un antrenament care elibereaza stresul, ajuta la dezvoltarea coordonarii si a echilibrului, tonifica musculatura si va permite sa va relaxati in acelasi timp.

DANCE STEP CHOREOGRAPHY

Clasa de dance step choregraphy este interactivă, amuzantă şi are la bază o coregrafie creeată din anumiţi paşi de bază. Spre deosebire de dance step clasic, aici coregrafia este mai complexă, formată din minim trei blocuri. Acest antrenament debutează cu o mică încălzire, continuă cu partea fundamentală şi anume introducerea şi executarea unei coregrafii. În partea finală a clasei, înainte de încheiere, se efectuează exerciţii de tonifiere a diferitelor grupe musculare – coapse, fese, abdomen şi lombar. Dance Step solicită atât componenţa cardiovasculară a organismului cât şi musculatura membrelor inferioare şi nu în ultimul rând, coordonarea

DANCE STEP

Clasa de step dance este interactiva amuzanta si are la baza o coregrafie creeata din anumiti pasi de baza. Acest antrenament debuteaza cu o mica incalzire, continua cu partea fundamentala si anume introducrea si executarea unei coregrafii. In patea finala a clasei, inainte de incheiere, se efectueaza exercitii de tonifiere a diferitelor grupe musculare-coapse, fese, abdomen si lombar.Dance Step solicita atat componenta cardiovaculara a organismului cat si musculatura membrelor inferioare si nu in ultimul rand coordonarea

KICK STEP

Este o clasa de aerobic dinamica şi energica si ajuta la cresterea conditiei fizice si tonifierea membrelor inferioare. Este o combinatie între tehnici de arte marţiale si aerobic cu ajutorul stepper-ului.Beneficiile acestei clase sunt: Tonifica membrele inferioare, intareste muschii, imbunataţeste viteza braţelor si picioarelor

AQUA FIT

Este aerobic in apa si nu doar,ajuta sa lucreze toti muschii care nu ii putem lucra in sala de aerobic si care fereste impactul cu podeauna,de asemnea ofera si un masaj muschiilor.Oricine poate lua parte la acest tip de exercitii,nu este necesar sa stii inota.Este un plus de vitalitate,suplete,reduce nivelul de stres,etc.Acest program este combinat cu miscari de gimnastica ritmica.